Megvan? Meg hát!

 2009.12.30. 18:34

A JÁTÉKOSOKNAK köszönet és hála, amiért tudatosan vagy véletlenül részt vettek eme mókában! Névreszóló dicséretük történelmi bizonyíték a pénzügyi zseni megszületésében!

 

A hónap közepén -344 ezernél jártam, na mondom most akkor semmi kiadás csak bevétel. Erre a következő napon valaki levont 46 ezret a számlámról, csakhogy nagyobb legyen a játék. Pár nap múlva kiderült, hogy egy angol cég vonta le, ahol kipróbáltam egy ingyenes terméket. Az apró betűs rész elolvasása után kiderült csak 15 napig ingyenes, ha nem mondom le - szóval nem szólok oda, hogy a termék gagyi és nem kell - akkor levonják a számlámról, illetve a következő hónapit is.

Érdekes, hogy ez a levonás abból jött, hogy a múlt hónapban megsértettem az elvemet. Amikor úgy döntök a hónapban egy ponton, hogy nincs több kiadás, akkor az azt jelenti, hogy nem veszek semmit - nyilván vmi kenyér meg víz max. :) - egészen addig amíg pozitívba nem kerülök. És mivel olyan kelendő reklám volt és az Acai berry -t reklámozta és a Xocai antioxidáns csokiba is Acai bogyó van, és annak van a legnagyobb tápértéke és csupán a szállítási ktg-et kellett kifizetni ami 4 euró, hát mondom az belefér.

Nyilván csalódtam volna, ha nem én írtam volna a csalodtam.blog.hu -t, így viszont megemeltem a szükségességi szintemet és csak a bevételre összpontosítottam. Párszor a rendőr is megbüntetett csakhogy a figyelmem a kiadásra kerüljön, de csak 1-1 pillanatra kerültem le a célról.

Nagyon érdekes, egészen addig amíg nincs meg, olyan hihetetlennek tűnik, hogy meglehet csinálni, és jön 1-2 telefon meg 1-2 e-mail és mintha ezek az e-mail-ek és telefonok akarnák, hogy teljesüljön. Bárki hívott megkérdeztem, hogy olvasta-e a levelemet és hallott-e a játékról és így többségük játékos lett!

Mintha úgy kellene ezt csinálni, hogy folyamatosan kommunikálod a célod, és egyszercsak reális lesz az embereknek, és elfogadják hogy igaz, és aztán valóság lesz.

Valahogy úgy tűnik, hogy ilyenkor rendezed a ki- és beáramlást. Kiáramoltatsz, hogy vásároljanak tőled, és azt várod hogy akik keresnek azok vásárolni akarjanak tőled. És amikor kapsz olyan megkereséseket, hogy te vásároljál akkor korrigálod őket, hogy ők vásároljanak. Annyira biztos vagyok, hogy ilyenkor azok keresnek akik vásárolni akarnak, hogy a másik oldalon is gyorsan reálissá válik.

Egyébként annyira komolyan csináltam ezt az elvet, hogy semmi kiadás, hogy kakaót akartam inni, de ahhoz tej kellett volna és eszembe jutott, hogy mintha vízzel is lehetne csinálni. És azaz érdekes, hogy tényleg valahogy rááll az elméd, hogy megoldásokat adjon a játékodhoz! Na és még plusz nyereség, hogy ez az angol cég is visszaküldött a mai napon 23 ezret, mivel feltettem pár napja egy kedves kérdést, hogy nem-e lehetne-e... Ezekszerint lehetett...

Szóval akkor holnap lehet a tartalékokat képezni...ha valaki esetleg még akar játszani. 

 

A többieknek Boldogot az Újévre! 

  

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://felismeresek.blog.hu/api/trackback/id/tr431633385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása